20061112

Vanha suola

Vanha hoito oli viikonloppuna kaupungissa. Törmäsimme puolisattumalta - toisin sanoen, hän kertoi mihin oli menossa ja milloin, ja jätti tapaamispäätöksen minulle.

Menin, otin mukaan, panin muutaman yön ja päivän. Äsken saatoin kulkuneuvoon, joka kuljetti miehen takaisin kotiinsa. Kotiinsa, joka on niin kaukana, ettei minua ahdista yhtään.

Kyseinen tuttavuus menee aika pitkän ajan taakse. Tapasimme ensimmäisen kerran joskus vajaa vuosi sitten; sängyn jaoimme ensimmäisen kerran muutamaa viikkoa myöhemmin. Hän kohtelee minua niin kuin ei kukaan muu, ja se saa minut haluamaan häntä aivan suunnattoman paljon. Itsevarmuutensa menee usein melkein röyhkeyden tasolle, mutta vastineeksi hän sanoo ja tekee asioita, joita en ole koskaan keneltäkään muulta kuullut tai kokenut.

Ja, ennen kaikkea, seksi hänen kanssaan on parasta koskaan.

En ikinä voisi seurustella hänen kanssaan. Muutamastakin syystä, joista suurin osa johtuu minusta itsestäni. En voisi koskaan luottaa häneen - en tosin kehenkään muuhunkaan - tai uskoa siihen, ettei hän jonain päivänä näkisi sittenkin sitä, mikä oikeasti olen, ja tekisi siitä väistämättömät johtopäätökset.

Hänellä olisi valta satuttaa minua, jos antaisin sen tapahtua. Sanomattakin selvää, etten.