20070309

Stressipallo

Elämä tullut viime aikoina itseni ja bloggaamisen väliin. Kirjottaisin mielelläni kovin paljon useammin ja usein melkein teenkin niin, mutta yleensä tulee aina jotain muuta tähdellisempää.

Toisaalta, minkä takia edes kirjoitan tänne? Saanko tästä loppujen lopuksi yhttän mitään? Tätä täytyy ehkä vähän miettiä.

Olen ollut kovan kiireen ja stressin alaisena viime viikot. Huomaan tämän käyttäytymisessäni; alan palata vanhoihin turvakeinohini, joihin olen sortunut ennenkin vastaavissa tilanteissa. Näissä reagointitavoissa ongelmallista on se, että ne vahingoittavat minua - ikävä kyllä en kuitenkaan osaa toimia toisinkaan. Jollain minun on purettava se ahdistus ja henkinen väsymys, joka painaa rintalastaa välillä niin, että hengittäminen on fyysisesti vaikeaa.

Olen hirvittävän etääntynyt siitä, mikä haluaisin olla. En tosin ihan rehellisesti sanoen tiedä, olenko ikinä ollutkaan kovin lähellä.