20061220

Show must go on

En tule näinä päivinä itseni kanssa juurikaan toimeen. Mikään tekemäni ei riitä enkä koskaan ole riittävän hyvä täyttämään itselleni asettamia standardeja. Vituttaa, ahdistaa. Aivan helvetisti.

Minun on aina ollut hyvin vaikea hyväksyä itseäni. Päälle tämä ei näy; jos kerran tai kaksi olen heikkona hetkenä avautunut jollekin ihmiselle ja yrittänyt selittää, kuinka suunnattoman paljon halveksin sitä, mitä olen, olen poikkeuksetta saanut palautteena pelkkää epäuskoa. Olen, kuulemma, itsevarmuuden ilmentymä ja oman arvonsa oikein tiedostava.

No, onneksi on kulissit edes kunnossa.

1 Comments:

Blogger Vanilijasuklaa said...

Hey! Enpäs ole hylännyt yhtään kommenttia melkein vuoteen :) Eli en todellakaan ole bannannut sun kommentteja. Moderoinnin kautta tulevat kaikki, joten siinä on sitten ollut jotain häikkää...

9:44 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home