20060910

Jäisit nyt

Annoin viedä itseni eilen kotiin baarista. Mies oli mielenkiintoinen ja silmääni miellyttävä, joten miksipä ei. Tein mielestäni selväksi ennen asunnolleen siirtymistä, että mitään muuta kuin tätä yhtä yötä ei kannattaisi odottaa. Minkä helvetin takia se nyt sitten tänään soittelee?
Minä en pysty enkä edes halua pystyä mihinkään suhteeseen. Minä pyysin ettei hän pyytäisi jäämään yöksi - silti jouduin kieltäytymään. Vaikka kyseinen ihminen oli minulle melko merkityksestön, en silti nauti hänen (tai kenenkään muunkaan) tunteiden kolauttamisesta.

Mielenkiintoista kuitenkin oli, etten koko yönä tuntenut mitään. Enkä tunne nytkään. Minulla on tosiaankin joku vamma tunnetasolla.

Mielenkiintoista oli myös, että olin vuorokauden syömättä tuntematta edes nälkää. Tästä en kauhean pahoillani jaksa olla.

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

koska sä annoit sille puhelinnumerosi?

2:09 ip.  
Blogger Alice said...

aikaisemmin samana iltana. seurue hajosi osiin ja numeroita oli jaeltava yhteenkuuluvuuden palauttamiseksi myöhemmässä vaiheessa.

oma moka siis.

8:25 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home